Otroligt viktigt att ni läser. Annars skjuter jag er i foten. Skämtåsidooo

1. Fullständigt namn? - My wilberg hähähä
2. Ålder? -  14 ;)
3. Vart bor du? - Salem & tullinge
4. Bor tillsammans med? - Anita & hasse o så 2 hundar, (fosterfamilj)
5. Färg på ditt hus? - Blåått

6. Hus eller lägenhet? -  Hus just nu iaf
7. När är du född? -  6 april (:
8. Klass? - 7b
9. Vilket år tar du studenten? När tar man studenten?

10. Något jobb? -  Nope
11. När gick du upp i morse? - Sju typ
12. När ska du sova? - Ikväll/natt nångång
13. Duschat idag? - Nope. Ska duscha efter detta :)
14. Kramat någon idag? - Yes ;)
15. Pussat någon idag? - Näe :)
16. Vad har du ätit idag? - Glass,mat o massa skit
17. Dagens klädsel? - Jeans & linne
18. Dagens smink? - Maskara & eyeliner (?)
19. Dagens sötnos? - Ojdå. Finns överdrivet många!! Johanna tex hihi ;)
20. Dagens roligaste? - Skolan med Jojjjjs

Socialt:

21. Har du många vänner? - Ja tillräckligt.

22. Hur många har du kysst? - Räcker det med att jag säger att de är en tvåsiffrig siffra? ;)
23. Vem kramade du senast? - Johanna!
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - 1..
27. Har du pojk-/flickvän? - Nope :) ska inte ha heller! Inte på sommaren..
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mickis
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Markus


Favorit:
31. Film? - The last song :(
32. Låt? - Oj. Har så många.. men, tacabro - tacata

33. Mat? - Öhm, allt typ? haha

34. Dryck? - REDBULL och cola
35. Färg? - Vit,svart & rosa (a)
37.
Stad? - Stockholm! Göteborg osså..
38. Land? - Sverige? hah

39. Ämne i skolan?  Inget?

40. Människa? - Skulle kunna skriva en heeeeeeel bibel. Johanna Emelie Mickis Jim Robin Victoria Nicole Jesper Zebbe Hanna My Anna Stoffe och massa fler!!


Senaste:

41. Personen du tänkte på? - Haha, stoffe faktist.
42. Personen du kysste? -  Wille huhu
43. Gången du spydde? - Länge sen
44. Gången du grät? - Igår haha :( de va en spindel nära mig
45. Pizzan du åt? -  Någon dag sen
46. Gången du var i Göteborg? -  oj, minst två år sen
47. Gången du var i Stockholm?- Är i stockholm all the time?
48. Gången du var full? - Förra helgen.
49. Gången du var hög? - alltså..? Jag är alltid hög.
50. Gången hade sockerkick? - Haha ojoj.. idag :)

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Vitt
52. Hund eller katt? - Hund♥

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Mysa om de är me nån kille haha o.O Annars fest
54. Tvspel eller datorspel? - Beror ju på! Men tv spel
55. Singel eller upptagen? -  Singel
56. Hångla eller ha sex? - Båda.
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? -  PEAA<33333333
58. Ragga eller bli uppraggad? - Ehm, ja vene

59. Big Brother eller Paradise hotel? - Big brother
60. Blont eller svart hår? - Brunt mohahaha
61. Har du blåa ögon eller bruna? -  Jag har bruna, men vill ha blåa
62. Choklad eller lakrits? - Choklaaad :)

63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Cola

66. Pizza eller kebab? - Keeebab
67. Randigt eller prickigt? - Raandigt
68. Älska eller älskas? - Båda såklart jävla miffo
69. Leva eller dö? - Leva

Antal:

70. Personer du älskar? - För många

71. Personer du hatar? - Hatar ingen. No time for that :) jo klart jag gör, är väl ett par stycken
72. Gånger du varit full? - Äsch, inte så många hihi
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? -  Haha!! de vill ni INTE veta.. okejdå.. 3.

74. Glassar du ätit på en dag? - Haha 14 D::: ooont i magen efteråt dock så inget jag rekomenderar hehe
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Asså festivaler? vafan är det haha?
76. Gånger du haft minnesluckor? - LAways typ
77. Gånger du varit hög? - Som sagt. Är alltid hög, höööög på livet.
78. Personer du saknar just nu? - Saknar min hund mest, o mina päron. Sen en annan också
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Öhm, ingen. Då hade jag inte levt nu ? O.o Nejmen ja vene

Vem:

80. Vill du kyssa nu? - Min stortå
81. Ska du träffa imorgon? - Alla i skolan + antagligen wille om inte han glöömt som vanligt.. mohaha ;)
82. Sjöng du senast för? - Johanna hihi
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Msn? har vi hoppat tbx till 2009 eller..?

84. Spelade du tvspel med senast? - Vetefan

85. Vill du ta med på resa nu? - Mickz
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Jag vill inte bara kasta en,jag vill kasta två
87. Förtjänar att dö? - Ingen

88. Är söt? - William är soooet, nej men vetefan..

89. Vill du sova jämsides med i natt? - Öhm.. gissa 3 gånger hihi?

Vad:

90. Gör dig glad? - Mina vänner, familj osv
91. Gör dig ledsen? - Att bråka me kompis,familj osv och att se mina vänner lessna

92. Vill du helst göra nu? - Duscha

93. Önskar du att du slapp göra? - Gå i skolan :)
94. Vill du ha nu? - Snopp. Driiiver, men ja vene, en cigg haha!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar ofc
96. Längtar du till? - Imorgon lite, bortsett ifrån skolan dårå. och till dne 10onde!!
97. Tycker du om dina betyg? - Får inte betyg

98. Ångrar du i ditt liv? - Ångrar inget. För jag lär mig utav både de bra o dåliga sakerna jag gjort/gör.

99. Är det bästa som hänt dig? - Åh, massor.

100. Hur mycket är klockan? - 21:12


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0