SÅ dum.. haha

Asså jag lyckas alltid försova mig?! Kom till skolan vid tolv, och skulle skriva om supernovor? Haha!
Skyllde på att jag hade ont i huvet och tänkte stanna hemma men ångrade mig coh gick istället, kunde inte säga att jag försovit mig för det har jag gjort precis ALLA dom andra dagarna den här veckan. Varit såå sjukt stressad idag också så har världens huvudvärk. Ska försöka sova tidigt idag, måste verkligen till skolan imorgon för o hinna klart de jag håller på med.
Annars då, har väl varit en helt okej dag..kom precis hem och sitter o dricker cola & laddar ner musik! Imorgon blir det nog inte så bra uppdatering för ska ju till grönan, hoppas på fint väder bara!
Men ni öööverlever. Puss♥
Åh saknar min snutte!! ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0