Sorry babes! Svaaaar på en fråga också

Förlåt för att jag inte har bloggat alls idag typ.. :(
Men har haft jätte mycket att göra idag!
Åkte till Salem och kom inte tillbaka försen klockan sju typ, då käkade jag pizza & sen har jag varit i tvättstugan sov.. nu sitter jag och gör läxor, standard sådär mitt i natten haha!!
Någon frågade om jag hade msn eller facebook, och här är ditt svar sötnos: Mysan bäst wilberg @fb

Jaja.. blir väl o plugga lite till sen sova, börjar halv tio imorgon så det är skönt. 
Och jag shoppade för inte sååå länge sen, och lovade o lägga upp bilder vilket jag helt glömt bort och inte gjort en.. Har shoppat lite smått hela tiden så kan lägga upp bilder i nästa inlägg på alla ''mini-shoppings'' hehe.. puss!!
Bild ifrån idag..hhaa
Liite läxor typ bah

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0