Today

Vaknade för inte så länge sen. Har käkat o lite så, ska packa ihop min väska och åka hem till tullinge. Ska tvätta hela dagen & duscha o ha en ''ta-hand-om-mig-dag'' för de behövs verkligen. Så himla ont i fötterna,huvudet,kroppen ochh speciellt mitt ben.. har ingen känsel i ena benet..hehe de visste ni inte va? ;) Så det liksom kändes som att någon slog med en hammare inuti benet hela natten,så jag somnade kvart i fem och vaknade kl sex, sen va jag uppe till sju och somnade om,vaknade vid nio och somnade om och nu har jag vaknat på nytt!
Härligt väder ute också! Behöver verkligen shoppa.. men vet inte vad jag har gjort med mina pengar.. hade 1200 förra fredagen, och det enda jag har köpt är en ögonbryns penna på hm & en maskara. Har väl kastat pengar runt mig som om jag vore rik..hehe. Jaja..puss!
Bloggar när jag kommer hem..
Förra valborg!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0