Underbart väder!

Hej sötisar. Förlåt för no update idag men har inte haft tid..
Gick upp och va nåågolunda pigg iallafall,käkade lite & fixade mig. Tog inte på mig något puder eller foundation idag heller eftersom det va såååå himla soligt.. ;) Sen åkte jag till skolan och där chillade vi mest bara, jobbade med olika uppfinningar & planeter?.. hehe fasst det blev mest snack mellan mig Jojjo & Emelie, ni vet 2 dagar utan varandra då har vi lika mycket att berätta som om vi inte träffats på ett år. Haha jaja!
Efter skolan skulle egentligen vi tre tjejjor åka och köpa jordgubbar & dra ner o sola. men Johanna skulle göra gelenaglar & sen gymma så det blev bara jag & lilla emelie :) Vi låg på min balkong och solade,snackade,drack läsk, åt kakor & lyssnade på en maaassa musik. Så jävla härligt...
Nu har jag precis kommit hem till tullinge & har tryckt i mig lite pizza hehe..tjockis!
Imorgon följer även Emelie med mig hit till tullinge & då blir det ennu mer soooola..
Skriver mer ikväll. Puss :)
haha emelie är så söt! och en groda..wtf?!?!?
Liten blekfis..höhöh
Mys i solen!
Liiite brunis blev man ju iaf! Och imorgon blir det ennu mer..

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0