whäää!!!

Förlåt mina underbara läääsare!!
Har umgåtts med min familj såå mycket som de bara gick nu i helgen hehe.. för nu träffar ja inte dom på 2 veckor & kommer sakna min beebis♥ sjukt mycket. UUUSCH. Aja, får ståå ut.

Men iallafall! Helgen har väl varit nice, inge bra vääder dock menmen! Eller idag vare väl helt okej väder.
I fredags va jag bara hemma o chilla, på lördag kom Nora hem till oss, åh vad jag saknat henne!! Sjukt.. hon va hos oss o vi satt o snacka, o sen käkade hon med oss också! Underbaart, kärlek till henne!
Idag så solade jag lite på dan, sen grillade vi hamburgare haha o nu har jag duschat för inte så länge sen & fixat nya lösnaglar. Det bästa som finns när man fixat lösnaglar. Kan inte gååå en dag utan, känner mig naken haha.
Har en ny tel också  btw! Htc desire, heeelt okej faktist. Nuu får ni massa bilder sen ska jag sova för att orka med skolan imorgon..


Liten redbull hehe..


Haha nåån random bild bah, ''haters gonna hate'' nejmen, JA min rumpa syns lite
o de fååår den gööra om deeen vill så inge onödiga kommentarer.

Sååååhär ljust va de när jag skulle sova igår sådär 6 på morgoneen.. fittsömnproblem asså


Nytt i garderoben! Plus tights & ett rosa linne.

Soooolat idag, whoupa

Whäää va mina naglar såg ut som SKIT! Nu är dom långa,nya & roosa hihi.
Bild får ni imoron.

Och nii, förlåt igen för urusel bloggning men har ett privat liv som måste skötas också, precis som alla andra.
Pussss♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0